В кінці минулого року (10 грудня 2015 року) Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII, яким функції з реєстрації місця проживання громадян делеговані органам місцевого самоврядування (раніше цю функцію здійснювала Державна міграційна служба).
З 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання.
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 розроблена на виконання вказаного закону, Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» і визначає порядок реєстрації, виходячи з нових вимог.
Головне нововведення – всі функції з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання тепер знаходяться в руках органів місцевого самоврядування.
Органами реєстрації закон визначає виключно виконавчі органи сільських, селищних або міських рад.
Всі ЖБК, ЖЕК, «квартальні», ТОВ «Приватні жеки» є поза законом, хоча і мають якусь інформацію, але з 04.04.2016 року ця інформація не може вважатись достовірною, адже ці органи не проводять реєстрацію і не мають інформацію про нових зареєстрованих осіб за певними адресами.
Шановні колеги та мешканці Херсону, на сьогоднішній день у місті Херсоні діє відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради, який у відповідності до вказаних нормативно-правових актів повноцінно виконує покладені на нього функції.
Виключно вказаний відділ володіє достовірною інформацією про зареєстрованих осіб за певною адресою.
Інформація про відділ http://www.city.kherson.ua/articles/viddil-reyestraciyi-miscya-prozhivannya-fizichnih-osib